Papa Francisc, start oficial spre Noua Eră ! Unirea Religiilor (dialogul ecumenic „Love&Peace)

      Proiectul este o inițiativă a Rețelei Mondiale de Rugăciune a Papei și a fost realizat de agenția La Machi   prin colaborarea cu ROME REPORTS  și Centrul Televiziunii de la Vatican
      De acum înainte,  în fiecare lună,  se va publica un video ca acesta unde papa va face cunoscute preocupările și obiectivele sale. În video participă unii prieteni personali ai papei precum musulmanul Omar About,  sau rabino Daniel Goldman.  Este vorba de o inițiativă inedită dar bine încadrată în linia urmată de papa Francisc,  care vrea să facă cunoscute lumii preocupările sale într-o modalitate mai directă și personală.  (Sursa :Rome Reports)

Marile religii unite sub steagul papalității : „Eu cred în Buddha! Eu cred în Dumnezeu! Eu cred în Isus Cristos! Eu cred în Dumnezeu, Allah.”

Marile religii unite sub steagul papalității : „Eu cred în Buddha! Eu cred în Dumnezeu! Eu cred în Isus Cristos! Eu cred în Dumnezeu, Allah.”

Papa Francisc: „Mulți gândesc în mod divers, simt în mod divers, îl caută pe Dumnezeu, sau îl găsesc pe Dumnezeu în moduri diverse. În această multitudine, în această gamă amplă de religii, pentru noi există o unică certitudine: Toți suntem fii ai lui Dumnezeu!… Am încredere în voi pentru a răspândi intenția mea din această lună, că dialogul sincer dintre bărbați și femei din diverse religii, să aducă fructe de pace și justiție. Am încredere în rugăciunea voastră! „
(ianuarie 2016)

image

Lasă un răspuns

