Ne apropiem de sfârşitul libertătilor civile şi religioase în lume! Papa Francisc urgentează legislativul mondial pentru a se pune în mişcare în numele ecologiei şi al binelui comun ! (Enciclica „Laudato Si”, iunie 2015 !)

(o analiză de Claudio Popa; traducere/adaptare: blog misucroitor)

         NOTĂ: „Singura modalitate de a ne pregăti pentru criza finală ce se apropie cu rapiditate este schimbarea prioritătilor noastre în viată. Aceste putine zile de libertate relativă care ne mai  rămân trebuie să le dedicăm pentru a întelege, în sfârsit, ce se întâmplă în jurul nostru.„(Claudio Popa)

   „Mult aşteptata enciclică papală despre schimbarea climatică, a fost publicată astăzi 18 iunie 2015, în toată lumea. Toate mijloacele de comunicare vorbesc despre aceasta. Cum era de aşteptat, şi după cum multi au prevăzut încă înaintea aparitiei sale, enciclica confirmă acum aşteptările, declarând în scris, într-o formă oficială, că lumea noastră este pe punctul de a se schimba definitiv, şi că drepturile noastre civile şi religioase vor înceta să mai existe în forma pe care o cunoaştem astăzi. Populatia mondială va fi obligată să asculte noile legi impuse de papalitatea romană.
   Dacă cineva gândea că imperiul roman a murit, aici are o evidentă clară că încă mai trăieşte şi că toată lumea astăzi stă la picioarele suveranului pontif, Pontifex Maximus, Papa de la Roma, actualmente Francisco I .
   Singura modalitate de a ne pregăti pentru criza finală ce se apropie cu rapiditate este schimbarea prioritătilor noastre în viată. Aceste putine zile de libertate relativă care ne mai  rămân trebuie să le dedicăm pentru a întelege, în sfârsit, ce se întâmplă în jurul nostru.

   Ce este o enciclică papală ?

   O enciclică papală este o scrisoare care tratează subiecte pe teme catolice şi e trimisă de  papa, către episcopii catolici… în particular sau pentru toată lumea. Fără îndoială, directia ei poate varia, şi câteodată poate fi destinată unui public mai larg.
   In catolicismul modern o enciclică se utilizează pentru chestiuni importante şi este al doilea document [02:35 sec.]  mai relevant emis de papi după Institutia Apostolică.

   Nu te înşela! Nu este vorba de o carte cu poveşti religioase.
  
   Această carte este un Decret Papal!

   Este o lege ce trebuie aplicată şi ascultată de toată lumea. Şi, dacă tu şi eu, suntem persoane care trăim în această lume, această lege a Bisericii Romane se referă la tine, ca şi la mine. Pentru că, tu şi eu, împreună cu toti oamenii ce trăiesc pe această planetă, suntem „parte a Familiei”, îti aminteşti ? Suntem „membri ai Casei Comune” şi Casa Comună are Cap şi ca Sfânt Părinte pe Pontifex Maximus, Papa de la Roma.
  
   Să citim ce spun chiar papii că este o enciclică[03:45 sec.] …

« […] Sunt învătături ale Magisteriului care au aceeaşi valoare precum cuvintele: „Cine vă ascultă pe voi, pe Mine Mă ascultă…” »(Luca10.16), şi de cele mai multe ori ceea ce se propune în enciclice, apartine patrimoniului doctrinei catolice. Şi dacă pontifii,… vor pronunta o sentinta în materie până aici discutată, este evident că, după ei, această chestiune nu se mai poate discuta sau dezbate între teologi.(papa Pius XII, Enciclica Humnani Generis)
   Aici ni se spune clar că o enciclică papală este voia lui Dumnezeu, şi că nu se poate discuta, nu se poate dezbate, sau interpreta, ci doar trebuie împlinită în conformitate cu vointa suveranului pontif, care în acest caz este papa Francisc!

   Marea problemă pe care o avem astăzi cu această enciclică este că  pe lângă faptul că abordează subiecte teologice, şi religioase, impune în acelaşi timp schimbări în viata politică şi religioasă, tratând subiecte ştiintifice , economice şi civile ce nu au nicio treabă cu religia.

Pentru asta, în ultimul meu video despre familie, v-am avertizat dragi prieteni, că pe nimeni interesează ce gândeşti tu cu privire la religie şi care este religia ta; sau dacă eşti religios sau nu; dacă eşti creştin sau musulman, evreu ori hindus, sau ateu[05:25 sec].   Papalitatea romană, biserica romano-catolică va impune doctrinele sale peste toti locuitorii pământului şi vor accepta aceasta din vointă proprie sau din frică, aşa după cum ne-a avertizat acum aproape 2000 de ani, în cartea Apocalipsei cap. 13: 4 „Şi s-au închinat balaurului, fiindcă i-a dat fiarei stăpânirea; şi s-au închinat fiarei, zicând: Cine este asemenea fiarei şi cine poate să se lupte cu ea?”
    Şi pentru asta, în ultimul video, avertizam că impunerea legilor papale vor fi introduse într-o modalitate înşelătoare, inobservabilă utilizându-se două pretexte principale[06:15 sec.] :
   a) Mediul
   b) Familia
Filmul meu anterior, analiza pretextul legat de familie.
Acum, cu această enciclică, ni se prezintă pretextul ecologic şi, la fel, cel legat de familie.   In enciclica divulgată în joia aceasta, Francisco I expune argumentele sale teologice, ştiintifice şi morale şi urgentează desfăşurarea de strategii contra schimbării climatice, pe care el le-a pus ca urgente şi imperioase.

Strategii imperioase şi urgente, vrea să zică solutii.
Şi, la nivel mondial, solutiile se cheamă legi!

   Aşa că papa urgentează legislativul mondial pentru ca el să se pună în mişcare. Şi, vă asigur dragi prieteni, că legislativul exact aşa va face [07:27sec.]
Forurile legale ale planetei vor asculta de papă, impunând legile care sunt deja pregătite! Vor asculta de papa şi vor obliga lumea să asculte de papa! Şi, dacă cineva nu va asculta de papa va fi acuzat de „răzvrătire”, numit „activist anti-sistem”, etichetat drept „terorist”, un termen foarte important în ziua de astăzi, şi va fi acuzat că stă contra bunăstării umanitătii.  Şi, ca o consecintă, va fi urmărit, închis şi multi vor muri. Aceasta pare foarte tare şi foarte exagerat! Dar asta doar pentru cei care nu cunosc istoria şi privesc indiferenti la evenimentele care ne înconjoară.

   Pe acest subiect, există doar două optiuni personale, individuale:

a) asculti de ceea ce spune papalitatea romană.
b) ori vei suferi consecintele persecutiei.

Şi, este foarte important de ştiut, şi de înteles bine, că unica tară din lume bazată pe fundamentul libertătii religioase, va fi cea care va impune prin fortă, legile papalitătii[08: 20 sec.]
Această tară, care în ultimile două secole, întelegând bine că unitatea face forta, şi utilizând strategia imperiului roman „divide et impera”, a desfăcut şi distrus tări întregi precum Iugoslavia, Afganistan, Vietnam, Irak şi acum Siria, începe acum cu Rusia provocând cele mai rele genociduri moderne, cu milioane şi milioane de victime. Această tară sunt Statele Unite ale Americii, bratul armat al papalitătii şi legislatorul mondial!

   In luna septembrie 2015, vă vom prezenta fiecare din noi,  felul cum America se va îngenunchia înaintea papalitătii, sub privirile lumii întregi, declarând de modul acesta, în văzul întregii planete, că cei care nu se vor supune papalitătii, vor avea de înfruntat puterea militară cea mai puternică de pe planetă.

   Noua enciclică papală face o puternică chemare către oamenii din întreaga lume, pentru a păzi Duminica ca o zi de odihnă obligatorie:

„Duminica, la fel ca Sabatul evreu, este destinată pentru a fi o zi care vindecă relatia noastră cu Dumnezeu, cu noi înşine, cu ceilalti, şi cu lumea, a scris papa. In acest mod spiritualitatea creştină încorporează valoarea odihnei în ziua de sărbătoare…”( „Laudato Si”, 237).

Eroarea fatală a acestui rationament este că Duminica nu este adevăratul Sabat biblic, ci este o institutie catolică înrădăcinată în idolatria antică a închinării la soare. Nu contează ce afirmă apărătorii Duminicii. Cele zece porunci, scrise de mâna lui Dumnezeu lasă clar că a şaptea zi este ziua sfintită de El. Duminica este ziua Romei, un semn al autoritătii sale…

  Dezastre naturale mortale, schimbarea climei, proviziile de hrană amenintate, încălzirea globală, Binele Comun, salvarea planetei, un nou început, Ziua de Duminică… toate acestea sunt specificate în enciclică şi demonstrează cum conditiile sunt gata pentru impunerea Legii Dumnicale Mondiale, ca o solutie în aparentă morală, şi binenteles orientată spre Dumnezeu şi spre problemele profunde ale umanitătii. Dar nu tot ce se promovează în numele lui Dumnezeu, provine de la Tronul Său!  …

    Concluzia este că, scenariul mondial este pregătit pentru impunerea semnului fiarei  .„Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei. „(Apoc. 13:17)   [11:52 sec.]
Sunt multe speculatii cu privire la acest număr: 666, dar nu te lăsa înşelat, nu te lăsa atras în senzational şi în ştirile extraordinare. Un studiu efectiv şi rapid asupra acestui număr, un studiu logic şi concret îl poti găsi în aceste două video-uri:  Doug Batchellor „Ce este semnul fiarei ? „(1 şi 2)… [ vizionează-le…AICI ] şi pentru a primi mai multe informatii trimite-ne un mesaj.

    Dumnezeu să vă binecuvinteze !

                                                    klaudiopopa@gmail.com

______________________________________________________________

Cuprinsul şi pasaje din „Laudato Si”(vezi şi … AICI)

CUPRINS

«Lăudat să fii, Domnul meu!» [1-2]
Nimic din această lume nu rezultă indiferent pentru noi [3-6]
Uniți de aceeași preocupare [7-9]
Sfântul Francisc din Assisi [10-12]
Apelul meu [13-16]

Capitolul I
CEEA CE SE ÎNTÂMPLĂ CASEI NOASTRE [17-61]
I. POLUAREA ȘI SCHIMBĂRILE CLIMATICE [20-26]
            Poluarea, deșeurile și cultura rebutului [20-22]
            Clima ca bun comun [23-26]
II. CHESTIUNEA APEI [27-31]
III. PIERDEREA BIODIVERSITĂȚII [32-42]
IV. DETERIORAREA CALITĂȚII VIEȚII UMANE ȘI DECADENȚA SOCIALĂ [43-47]
V. INECHITATEA PLANETARĂ [48-52]
VI. SLĂBICIUNEA REACȚIILOR [53-59]
VII. DIVERSITATEA DE OPINII [60-61]

Capitolul II
EVANGHELIA CREAȚIEI [62-100]
I. LUMINA OFERITĂ DE CREDINȚĂ [63-64]
II. ÎNȚELEPCIUNEA NARAȚIUNILOR BIBLICE [65-75]
III. MISTERUL UNIVERSULUI [76-83]
IV. MESAJUL ORICĂREI CREATURI ÎN ARMONIA ÎNTREGII CREAȚII [84-88]
V.  O COMUNIUNE UNIVERSALĂ [89-92]
VI. DESTINAȚIA COMUNĂ A BUNURILOR [93-95]
VII. PRIVIREA LUI ISUS [96-100]

Capitolul III
RĂDĂCINA UMANĂ A CRIZEI ECOLOGICE [101-136]
I. TEHNOLOGIA: CREATIVITATE ȘI PUTERE [102-105]
II. GLOBALIZAREA PARADIGMEI TEHNOCRATICE [106-114]
III. CRIZA ȘI CONSECINȚELE ANTROPOCENTRISMULUI MODERN [115-136]
            Relativismul practic [122-123]
            Necesitatea de a apăra munca [124-139]
            Inovația biologică pornind de la cercetare [130-136]

Capitolul IV
O ECOLOGIE INTEGRALĂ [137-162]
I. ECOLOGIA AMBIENTALĂ, ECONOMICĂ, SOCIALĂ [138-142]
II. ECOLOGIA CULTURALĂ [143-146]
III. ECOLOGIA VIEȚII DE FIECARE ZI [147-155]
IV. PRINCIPIUL BINELUI COMUN [156-158]
V. DREPTATEA DINTRE GENERAȚII [159-162]

Capitolul V
LINII DE ORIENTARE ȘI DE ACȚIUNE [163-201]
I. DIALOGUL DESPRE MEDIU ÎN POLITICA INTERNAȚIONALĂ [164-175]
II. DIALOGUL SPRE NOILE POLITICE NAȚIONALE ȘI LOCALE [176-181]
III. DIALOG ȘI TRANSPARENȚĂ ÎN PROCESELE DECIZIONALE [182-188]
IV. POLITICA ȘI ECONOMIA ÎN DIALOG PENTRU PLINĂTATEA UMANĂ [189-198]
V. RELIGIILE ÎN DIALOG CU ȘTIINȚELE [199-201]

Capitolul VI
EDUCAȚIE ȘI SPIRITUALITATE ECOLOGICĂ [202-246]
I. A CONDUCE SPRE UN ALT STIL DE VIAȚĂ [203-208]
II. A EDUCA ÎN SPIRITUL LEGĂMÂNTULUI DINTRE UMANITATE ȘI MEDIU [209-215]
III. CONVERTIREA ECOLOGICĂ [216-221]
IV. BUCURIE ȘI PACE [222-227]
V. IUBIREA CIVILĂ ȘI POLITICĂ [228-232]
VI. SEMNELE SACRAMENTALE ȘI ODIHNA CELEBRATIVĂ [233-237]
VII. TRINITATEA ȘI RELAȚIA DINTRE CREATURI [238-240]
VIII. REGINA ÎNTREGII CREAȚII [241-242]
IX. DINCOLO DE SOARE [243-246]

Rugăciune pentru pământul nostru
Rugăciune creștină cu creația

„Ecologia integrală” trebuie să devină o nouă paradigmă de dreptate, pentru că natura nu este ”o simplă ramă” a vieții umane: se citește în enciclica papei Francisc despre ocrotirea casei comune.  […]
Papa Francisc îndeamnă la ascultarea acestora, solicitându-i pe toți și pe fiecare – persoane, familii, colectivități locale, națiuni și comunitatea internațională – la o ”convertire ecologică”, după expresia sfântului Ioan Paul al II-lea, adică la ”a schimba direcția”, asumându-și frumusețea și răspunderea unui angajament pentru ”îngrijirea casei comune”. […]
Textul este străbătut de la un capăt la altul de câteva linii tematice […] îndemnul de a căuta noi modalități de înțelegere a economiei și a progresului; valoarea proprie a fiecărei făpturi; simțul uman al ecologiei; necesitatea unor dezbateri sincere și oneste; responsabilitatea gravă a politicii internaționale și locale; cultura rebutului și propunerea unui nou stil de viață” (16).[…]
Această ecologie integrală ”este inseparabilă de noțiunea binelui comun” (156), care trebuie înțeleasă, însă, de o manieră concretă: în contextul de astăzi, în care ”se întâlnesc numeroase inechități și tot mai multe persoane sunt eliminate, private de drepturile umane fundamentale”, a se angaja pentru binele comun înseamnă a face opțiuni solidare pe baza unei ”opțiuni preferențiale pentru cei mai săraci” (158).
[…] Ecologia integrală privește și viața de zi cu zi, căreia enciclica îi acordă o atenție specifică, în particular celei din mediul urban. Ființa umană are o mare capacitate de adaptare și sunt ”admirabile creativitatea și generozitatea persoanelor și grupurilor capabile să depășească limitele ambientului (…) învățând să-și orienteze existența în mijlocul dezordinii și al situației precare” (148). Cu toate acestea, dezvoltarea autentică presupune o ameliorare integrală pentru calitatea vieții umane: spații publice, locuințe, transporturi, etc. (150-154).
[…]Biserica nu pretinde să definească chestiuni științifice, nici să ia locul politicii dar (eu) îndemn la o dezbatere onestă și transparentă, pentru ca necesitățile particulare sau ideologiile să nu aducă atingere binelui comun” (188).
…papa Francisc nu ezită să-și exprime o judecată severă asupra dinamicii internaționale recente: ”Summit-urile mondiale despre mediu din ultimii ani nu au răspuns la așteptări pentru că, în lipsa unei decizii politice, nu au ajuns la acorduri ambientale globale cu adevărat semnificative și eficace” (166).[…]
Deosebit de incisiv este apelul adresat celor care îndeplinesc funcții politice, pentru a se feri de ”logica «eficientistă» și «imediatistă»[…]

Citeşte mai mult: http://ro.radiovaticana.va/news/2015/06/18/papa_francisc_enciclica_laudato_si_ocrotirea_casei_comune/1152310

Anunțuri

2 păreri la “Ne apropiem de sfârşitul libertătilor civile şi religioase în lume! Papa Francisc urgentează legislativul mondial pentru a se pune în mişcare în numele ecologiei şi al binelui comun ! (Enciclica „Laudato Si”, iunie 2015 !)

  1. Pingback: IEZUIŢII LUPTĂ PENTRU CAUZA REFUGIAŢILOR ! | Lupul Dacic

  2. Pingback: Care este poziția Vaticanului? - Ion Coja

Comentariile nu sunt permise.