Calin Georgescu vorbește despre falimentul României.Față în față, pe față …fără conspirații.

” România în momentul ăsta este o țară condamnată la neputință pentru a putea fi exploatată.
Punct ! ”
(Călin Georgescu- președinte al Clubului de la Roma, zona Europa)

Apare întrebarea CINE  a condamnat România la așa ceva ?
Și UNDE se duce prada ? Această dramă este doar aperitivul din meniul numit globalizare?

(min. 9)
„Clasa politică românească trebuie să înțeleagă că viitorul acestei țări nu constă numai într-un scrutin electoral, și acela acoperit de promisiuni deșarte și lipsită de putere în acoperire. Ci de o viziune comună pe termen lung și foarte lung …
O noțiune simplă: toată lumea trebuie să urmărească un obiectiv comun și un proiect mare și prin urmare nu are cum să avanseze… Inteligența este răspândită peste tot în lumea asta, înțelepciunea mai rar și nu ai cum să faci bine națiunii tale dacă nu o iubești.

Deci prima condiție este următoarea: poporul român trebuie să fie iubit ca să fie schimbat și nu schimbat ca să fie iubit. Al doilea este că indiferent cum ai fi chiar și relativ neputiincios, te uiți la atlasul geografic. Deschizi atlasul țării … și te uiți, ce am eu ca țară, cum pot deveni competitiv. Acesta este principalul lucru pe care o țară trebuie să îl aibă obligatoriu: competivitate.

Este o cursă fabuloasă în lumea aceasta

Te uiți la atlas și vezi și vezi ce ai și constați: am resurse naturale bune și am și am poziție geografică foarte bună. Ce fac cu ele ? Afli, sau te documentezi. Că actuala criză economică și financiară este nimic în comparație cu ce va urma, respectiv o criză a hranei și a apei. Și lumea lucrează la așa ceva. Cum ești pregătit pentru un impact de acest gen în zona
anilor 2020 ?..
Atuncea constați că ai în țară
…o diversitate bună, ai sol foarte bun, fertil. Din cei 25 cm de sol, de deasupra pământului, solul fertil al României, mai ales că sunt de meserie, vă spun că nu are nimeni în Europa. Nimeni. Deci, mai întâi, ai resurse bune. Ai păduri 220. 000 de hectare de pădure virgină. Nu are nimeni în Europa așa ceva.
Ce fac cu ele ? Dacă va fibo criză a hranei evaluezi, ai un concept o gândire, un centru strategic. Noi ne-am distrus, de fapt, gândirea strategică în această țară ! … Ce fac?…
In primul rând , pot să dau hrană întregei Europei din ce am eu…Și nu numai că dau hrană, dar dau hrană bio, și aici intru în competiție cu marile, multele corporații mondiale. De aici ai un câștig total, că oferi hrană unei lumi care este în panică, oferi apă unor țări cheie…care nu apă. Pot numi, în acest context, Iaraelul. Și am poziția geografică. Ce mai fac ressursele ?

Cheia jocului în momentul ăsta:… modelul de dezvoltare durabilă. Ceea ce înseamnă că am grijă de capitalul natural, iar consumul va fi de departe, problema pe termen lung și foarte lung al omenirii întregi.
Și atuncea sunt țări care vor să implementeze acest model.
Am bunăstare, dar cu consum de resurse mic ca să pot să îmi mențin echilibrul, în primul rând al unei populații sănătoase(min 14.00), ca să pot să-mi mențin națiunea. Și nu pot să facă asta pentru că nu au baza capitalului natural.

Planul Marshall a dezvoltat economia,…dar i-a distrus capitalul natural. Deci eu am demonstrat într-o consfătuire în Germania, acum vrei cinci ani de zile, că România e mai bogată ca Germania. Și, sigur, se recunoaște că așa este.

Atunci ce fac ?

România poate deveni un multiplicator geneticva bazei capitalului natural în tpate aceste țări. Adică le oferă ceea ce ei nu pot avea niciodată. Pot avea, de exemplu arbori. Dar nu pot avea pădure. E o mare diferență…

Pe de cealaltă parte am poziție. România nu este nici în Occident, nici în Orient. Este la mijloc…Este la graniță cu Europa și Asia, prinsă între două mări:Marea Neagră și Marea Caspică.Și mă uit ! Care sunt marii tigri ai lumii! China în special, Taiwanul, Singapore !

Cine stăpânește comerțul pe mare stăpânește viitorul, datorită energiei ieftine. Și având treaba asta, mă gândesc și eu, cum a luat naștere Elveția…a luat naștere pentru că era un petec de țară și era exact în drumul între Sud și Nord ca să se ajungă în Italia. Și a pus taxă. Așa a luat ființă Elveția. Noi stăm între Europa și Asia. Deci eu vă spun pentru prima oară!
Cu atât mai mult o spun public.
Portul Constanța înseamnă mult mai mult decât aeroportul Otopeni, într-o gândire strategică a acestei țări! Este legătura critică. Și atunci folosesc valiza instrumentelor diplomatice. Ii folosesc oe cei pe care încă îi mai avem în viață și care pot fi cei mai buni sfătuitori și cate au folosit diplomația în a cuceri lumea…îmi folosesc creierele…”

Sursa:Nasul TV– you tube

Călin Georgescu vorbește despre falimentarea României și complicitatea Fondului Monetar Internațional AICI .

2 păreri la “Calin Georgescu vorbește despre falimentul României.Față în față, pe față …fără conspirații.

    • Este bine să fim totuşi un pic atenți, pentru că el este un om de legătură…
      Dl. Călin GEORGESCU este agent al proiectelor sustenabile, bine comun, şi alte „soluții” ale Noii Ordini Mondiale ce se doreste implementată şi în România… o altă formă de coorporatism, o altă fațetă a globalizării.
      (Sustenabilitatea este un nume de cod înspre fascismul global; lider global al proiectelor sustenabile este prințul Charles… Binele Comun este gândirea economică a Bisericii Stat de la Roma… mă rog, tot felul de legături…)
      Excelenta ideologie naționalistă a d-lui Călin Georgescu este subordonată priorităților INTERNAȚIONALISTE. Din păcate. 😦

      Apreciază

Lasă un răspuns

