Klaus Johannis e evanghelic. Și ce dacă?

Noutati Crestine

iohannisM-am așteptat ca domnul Ponta, actualul prim-ministru, să folosească în discursul dumnealui argumentul religios pentru a-și lovi „adversarul”. M-am așteptat, dar nu pot spune că nu m-am întristat. Pentru că acest eveniment mi-a zugrăvit din nou o realitate tristă: confesiunea ortodoxă, de altfel respectabilă și cu valori adânci, e folosită de liderii țării noastre nu ca un cadru al întâlnirii omului cu Dumnezeu, așa cum s-ar dori să fie orice religie, ci drept un mijloc de manipulare a maselor. Psihologic vorbind, a te ascunde în spatele unei etichete, „eu sunt doctor”, „eu sunt politician”, „eu sunt ortodox și ortodox voi muri” denotă o mare tulburare în sfera imaginii de sine. Te așezi sub umbrela unui statut ca să te arăți mai puternic, pentru că ești un iepuraș nesigur pe tine, care tremură din toate

Vezi articol original 872 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

