Aruncat în groapa cu fraţi

Vindecătoru

Mă întreba cineva ce poţi să păţeşti dacă fluieri în biserică (metaforic vorbind).

În general, nu e frumos să faci asta nici în casă. Se spune că aduce ghinion. Dacă te trezeşti cîntînd la masă, îţi trăieşte soacra. Poporul român, creştinat sau nu, a găsit mereu cuvinte potrivite din îndemnuri pentru vite, ca să parafrazez versul lui Arghezi.

Întrebarea mi-a amintit de o poveste mai veche şi nu tocmai veselă.

Eram în primele luni de blog şi “mă luam” de toţi. Nu discut aici dacă aveam sau nu dreptate. Oricum, chiar şi cînd nu aveam, o făceam cu pasiune şi cu buna credinţă că ce scriu e adevăr curat.

Un prieten, a cărui atitudine împăciuitoare nu o pricepeam, mi-a zis: omule, dacă ajung în oraşul X, mă găzduieşti la tine? Păi, i-am spus, eu nu locuiesc în oraşul X. Vezi? eu fac drumul ăsta des. Bani n-am. Unde vrei să…

Vezi articol original 191 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

