IOSIF ȚON – CLARIFICARE CU PRIVIRE LA SCOT MCKNIGHT ȘI EMERGENT CHURCH

Popas pentru suflet

În câteva postări pe diferite bloguri dar și în unele comentarii pe acest blog, s-a ridicat problema posibilei asocieri între Iosif Țon și teologia lui Scot McKnight și conceptul de ”emergent church”. Iată răspunsul pe care l-am primit de la fratele Iosif Țon:

 

După câte îmi pot eu aminti, am auzit prima dată despre Scot McKnight din scrisoarea lui Radu Gheorghiță din noiembrie 2010, în care îmi semnala faptul că acest autor a scris o carte despre gândirea Domnului Isus.

Cartea se intitulează ”The Jesus Creed”. Mi-am făcut rost de ea, am citit-o și … nu sunt de acord cu modul în care redă McKnight esența gândirii Domnului Isus.

Apoi, în Decembrie, Christianity Today a publicat un articol de McKnight întitulat ”Jesus vs Paul” (Isus contra lui Pavel), în care autorul arată că de la Luther încoace evanghelicii își bazează teologia pe epistolele lui Pavel, dar că în ultimii…

Vezi articol original 306 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

