Cristi Barbosu: Un nou interviu

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

photo(13)

1.Ce ne poți spune din experiența ta din ultimul timp și ce lecții ai mai învățat?

Intr-adevar, in Romania “iarna e vara sufletului” si se organizeaza multe evanghelizari, pretutindeni. Ce am constatat? Si lucruri bune si mai putin bune. M-am bucurat sa vad ca in general credinciosii, cel putin in serile in care eu am fost prezent acolo, au adus prieteni la biserica. Sincer, va spun, ca am fost in biserici unde oamenii nu aduceau pe nimeni, si tot atat de sincer va spun, ca in acele biserici nici nu m-am mai dus, fiindca am simtit predicand in ele, ca nu oamenii de afara erau problema, ci ei, cei din’launtru erau problema – reci, distanti, impasibili, fosilizati in traditiile si ritualistica lor. Si atunci la ce sa vii in asemenea biserici, in care, membrii nu-s interesati de evanghelizare dar fiindca asta e obiceiul o fac in fiecare an, mai degraba…

Vezi articol original 2.628 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

