Cronici mondene (99) Vasile Tomoiagă n-a murit, doar s-a ortodoxit

Vindecătoru

Ştirea bombă a anului, după opinia mea, este trecerea la ortodoxie a lui Vasile Tomoiagă.

Cum nu l-am cunoscut personal, mă abţin să fac comentarii legate de persoana sa.

Din ceea ce am citit pe blogul său de-a lungul anilor, destul de puţin, de altfel, mi-am dat seama că e un om cu o personalitate puternică,  bine conturată, un lider de opinie şi un intelectual în adevăratul sens al cuvîntului.

Decizia sa vă avea un răsunet imens în blogosfera evanghelică.

Vezi articol original 258 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

