Beck Corlan, o provocare pentru constipatia fara leac a evanghelicilor romani

Persona

În anul 1973, după terminarea liceului și reușita la examenul de admitere la facultate, am mers să fac armata la termen redus, la Vânju Mare, în Mehedinți (fie vorba intre noi, a fost unul dintre cei mai grei ani din viața mea).

În ultima lună de armată am făcut stagiul la Tr. Severin. Cât am fost acolo, mai cu voie de la comandant, mai strecurându-mă prin gardul din spate al unității, mi-am petrecut duminicile în biserica baptistă din oraș. Așa cum reiese din mai multe documente din primul meu dosar de securitate (vezi, de exemplu, AICI, AICI și AICI), am fost găzduit acolo de familia Corlan, cu care intrasem în contact, daca nu mă înșel, prin intermediul familiei Marcu Nichifor.

Acel dosar de securitate purta numele de cod Chitaristul, pentru ca in perioada aceea, inclusiv în armata, desigur, doar în timpul liber, umblam mereu cu chitara după gât…

Vezi articol original 1.173 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

