Comunicatul pastorului Cristi Barbosu

Răscumpărarea memoriei

Sunt în călătorie, dar am citit zilele acestea scrisoarea publicată de Cristian Barbosu. Chiar dacă alții au publicat deja scrisoarea sa, o public și eu din spirit de solidaritate. Domnul să îl întărească pe fratele Cristi!

Mi s-a întors stomacul pe dos când am citit sentința dată cu candoare și superioritate de către detractorii săi: „nu este născut din nou”. Este trist că mulți oameni care nu au făcut nimic în viață, eventual au reușit să mai dărâme câte ceva, au aerul de mari justițiari, de apărători ai adevărului și ai doctrinei pe care numai ei au privilegiul de a o înțelege corect. Îmi este greu să înțeleg cum poate un om cu scaun la cap să aibă pretenția că e mai grozav decât Duhul Sfânt, judecând lucrurile ascunse ale inimii, motivațiile, aspirațiile și intențiile altora. Doamne ai milă!

Iată mai jos comunicatul pastorului Cristi Bărbosu:

Avand in vedere ca…

Vezi articol original 2.489 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

